سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۰ مهر ۹۳، ۱۹:۴۳ - امیرحسین افشاری
    ممنون
نویسندگان

جوک نوشته های خنده دارشهریور93

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ب.ظ

خنده فان

همینکه میگن حقیقت تلخه

نشون میده مردم چجوری زندگیشونو شیرین میکنن

.

.

من مرغ خیلی دوست دارم...!!!

نه بخاطر خوشمزه بودن و خاصیتش....

بخاطر این دوستش دارم که اگه تخمش نبود

نمیدونستم چطور با گرسنگی دست و پنجه نرم کنم

.

.

مزخرفتر از قضیه ی صبح که نمیتونی پاشی

قضیه ی شبه که نمیتونی بخوابی ...!

.

.

یه روز‌ یه ایرانی‌ رو مجبور‌ کردن سرش به کار خودش باشه

.

.

.

.

مُرد |:

^_^

.

.

هَـمـــــــــــــــــــــــــیشه تو فیلمای وحشتناک

استارتِ ماشین کار نمیکنه

.

.

صبح یه دختر منو اد کرد

حالا متن چت ما :

دختر : سلام

من: سلام

دختره: نه مث اینکه کم کم داره ازت خوشم میاد تو باید منو بگیری!!!

.

.

طرز تهیه ی این مانتو جلو بازا....

یدونه ملافه رو برمیداری (ترجیها رنگ شاد)....

با یدونه نخ...

بعد ملافرو میپیچی دور خودت...

نَخو میبندی بالای شیکم...!

خب مانتوی شما آماده اس...!

.

.

آیا میدانید :خبرگزاری “مادر و خاله

سریعترین و موثق ترین خبرگذاری بین فامیله!؟

.

.

مورد داشتیم دختره تا باباش ۲۰۶ خریده عکس گذاشته تو پروفایلش

ازش پرسیدن اس دیه؟ گفته: والا نمیدونم قسطیه یا نقدی

.

.

قدیما که فتوشاپ نبود آدما چقدر زشت بودن!!

نخند خودتم زشت بودی:|

.

.

تو مترو نشسته بودم

یه دختر خشگل ۵، ۶ ساله با خواهرش سوار شد

بهش گفتم چه دختر خوشگلی چن سالته؟

گفت فکر نکن با این حرفات میتونی مخ منو بزنیا

من خودم مخاطب خاص دارم

تازه فهمیدم گودزیلا چیه

.

.

ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﮔﯿﺮ ﻧﺼﺐ ﮐﻨﻢ

ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻌﻞ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮن

.

.

دختره سمند میخره

سوار که میشه صدای یه خانم میاد :

درب خودرو باز است..

در رو می بنده یواشکی میگه :

بستم جیگر کجایی بیا بیرون

.

.

تو فصل بعدیه ستایش

ستایش پیر تر نمیشه

فقط عینکش بزرگتر میشه

.

.

دیدی گفتم از اون جمله هاس که همونقد ک بدت میاد بشنوی

دوس داری بگی

.

.

چرا شبها سرت را پایین میندازی ؟

گفت : ستاره چشمک میزنه نمیخواهم به خورشید خیانت کنم

.

.

.

.

به سلامتی همه ادمایی که فک میکنن افتابگردون حرف

میزنه !

.

.

یه عمو دارم که بیس ساله هرچی میشه میگه

چار تا از اینا رو بگیرن اعدام کنن کسی دیگه از این غلطا نمیکنه!

برین دعا کنین کاره ای نشده و الا تا الان تموم شده بودیم دیگه

.

.

3 ﺗﺎ مخاطب خاصم ﻧﺪاﺭﻡ

ﺑﺸﻴﻨﻴم یه ﺩﺳﺖ ﺣﻜﻢ ﺑﺎﺯی ﻛﻨﻴﻢ

.

.

پیشنهاد میکنم هیچوقت کامپیوتر کسیو تعمیر نکنین

چون تا دوسال هراتفاقی براش بیفته تقصیر شماس!

.

.

ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﻫﻪ شصتی ﺑﺎﺷﻲ ﻳﺎ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩی ﻳﺎ ﺩﻫﻪ ﻧﻮﺩی

ﻣﻬﻢ ﺍﻳﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺩﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩی ﻫﺎ ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺑﺎشی!!!

.

.

تو اینستاگرام میگی پایتخت مجارستان کجاست؟ یارو لایک میکنه!!

مثل این میمونه که به یکی بگی ساعت چنده؟ یارو ماچت کنه!!

حالا بچه ها ساعت چنده!!؟؟؟

.

.

اینکه من الان دارم اخبار انگلیسی میبینم

به این معنی نیس ک من انگلیسی بلدم!

بلکه بدین معنیه ک کنترل در فاصله 2متری منه

ولی دست و پای من سر جم یه متره :))))

.

.

داداشم میگه وقتی موهاتو سیخ سیخی میکنی شبیه فرچه توالت میشی :|

.

.

یه سری از ادما هم هستن که وقتی با عابربانک کار میکنن

انگار در حال هک کردن و نفوذ به سیستم مالی بانک ملی هستن!!!!!

پولتو بگیر برو دیگه کار داریم بااااو

.

.

.

ببخشید کم بودن :((((


  • محمدجواد تربتی

نظرات (۱)

سلام عالی بووووووووودمرسی
پاسخ:
درود.خیلی ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی