سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۰ مهر ۹۳، ۱۹:۴۳ - امیرحسین افشاری
    ممنون
نویسندگان

جوک نوشته های طنز و خفن مهر 93

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

خنده فان

دیشب دزد اومده خونمون ، دیده هیچی نداریم

لج کرده ر*ده رو موکتمون رفته ! :|

.

.

یــه نـفرم نـداریـم ســر بــه سـرش بـــذاریــم و اون حـرص بـخـوره!

بعدش بـگـیم:

«وقتی حـرص میخوری خـوشگلتر میــشی...!»

4/5 نفرم هستا!

ولی حرص میخورن زشت تر میشن ^_^

.

.

من رفیقامو هیچ وقت نفروختم . . .

چون اکثرشون دو زار هم نمی ارزیدن ...  :D

.

.

این که میوه های بومی یه کشور دیگه رو میارن یه جا دیگه خوب نیست

ما یه سری آناناس خریدیم مثل بز داشتیم نگاش می کردیم

دفترچه راهنما هم نداشت!

.

.

دوستم آیفون خریده، گفت ضد ضربه است بیا امتحان کن،

اصن اپل پول ضد ضربه بودنشُ میگیره که انقدر گرونه،

با نوکیا 1100 زدم رو گوشیش از وسط نصف شد

.

.

دخترا زشته

ای بابا

پست گذاشته : عکس عشقم کاورمه

میرم نگاه میکنم عکس پاستیل و لواشکه !!!

ملت فیوز پروندن ^_^

.

.

رو Desktop صداوسیما یه پوشه گذاشتن به اسم "آهنگ های ملی"

تا یکی مدال میاره سریع یکی از آهنگ هارو play میکنن :|

.

.

من موندم این خواننده های امروزی که رپ میخونن

در آینده که پیر شدن چجوری هم میخوان برقصن هم بخونن

واقعا خنده دار میشه ها...

.

.

دختره بم گفت : بدون من چیکا میکنی؟

گفتم: میزنم شبکه پویا رو نگا میکنم ...

فک کرده ک چی .....

.

.

پسر : مامان

اولین حرفی ک بابا بهت زد چی بود؟؟؟

مامانلایکی بلایک

اینجور ک شما ها پیش میرید دور نیس اون روز

.

.

رفیقم واسه ننه بزرگش آیفون گرفته تا با وایبر تماس تصویری بگیره

راحت تر و کم هزینه تر ازش بپرسه شام و ناهار چی دارن!

بعد ننه بزرگ ما با تبلت پسر عموم چایی می داد به مهمونا!

.

.

واقعأ در عجبم از اون آدمایی که دوبل برگر و سیب زمینی سرخ کرده رو

با "نوشابه رژیمى" میخورن!!

.

.

مهـــم نیســت "بچــــــــه" ...

دُخــــــتر باشـه یـا پِسَــــر...

.

.

.

.

.

مهــم ایـــنه کــه "لُــــــپ " داشــته بــاشــه...!! ^ـــ^

.

.

ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ،ﺗﻮﻗﻠﺒــــــــــــــﻢ

.

.

.

.

.

.

ﯾﮑﯽ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮﻓﮑﺮﻡ

ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻧﻪ

ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮﻡ ﺗﻮﻓﺎﻣﯿﻠﻦ

.

.

ای کسانی کـــه همش میرید ســراغِ یخچال

بعضی وقتا درِ فریزر رو هــم باز کنید شاید بستنی ای آنجا خفته باشد.....

امروز من پیدا کردم ^_^

.

.

یکی از آرزوهام اینه که یه روز که مامانم خونه نباشه

از صبح تا شب بشینم پای کامپیوتر

یعنی اصلا یه عقده شده برام که یه روز هر چه قدر دلم میخواد بشینم پای کامپیوتر

بدون این که کسی بهم گیر بده...

شما هم این عقده رو دارید یا من فقط اینطوری ام

.

.

این مگه اصن توو جزوه بود” چیست؟

سوالی که پس از خواندن هر سوال امتحان در ذهن یک دانشجو تکرار میشود!

.

.

دخترا زمانی که دوستاشون صداشون میکنن :

فیفی ، فافا، سیسی، پارمیدا، شاپرک، نانا، ...

 

حالا سره کلاس موقع حضور غیاب استاد :

طلعت ، ام البنین، مارچوبه، گرمابه، عظیمه، سکینه،...

نخند دختره دیگه دوس داره اسمش شیک باشه

.

.

ای خیانت کار پست فطرت نمیبخشمت !!!

پیام ایرانسل بعد از خریدن مبین نتم :|

.

.

ﺍﺯ ﻫﻤﺴــــﺮ ﺁﯾﻨــــﺪﻩ ﺍم ﺗﻘـــﺎﺿـــﺎ ﺩﺍﺭم

ﺧــﻮﺩﺵ ﺑﯿـــﺎﺩ ﻣﻨـــﻮ ﭘﯿـــﺪﺍ ﮐﻨـــﻪ ﻭﮔـﺮـﻪ ﺍﺯ ﻣـﻦ ﺑﺨــﺎﺭﯼ ﺑﻠﻨـــﺪ ﻧﻤﯿﺸــﻪ!

ﺧــﻮﺍﻫﺸـــﺎ به ﺍﺷﺘـــﺮﺍکــ ﺑــﺰﺍﺭﯾـــﺪ ﺑـــﺮﺳــﻪ ﺑـــﻪ ﺩﺳﺘـــﺶ

.

.

آقا تنها دست آوردی که این سریال شاهگوش واسه من داشته

این بوده که هر وقت یه پژو سبز لجنی تو خیابون میبینم

نگاه میکنم به پلاکش که " و 91 " نباشه

.

.

میدونید چرا خرس های قطبی بی سوادن

آخه همیشه برف میاد مدرسه ها تعطیله

روانیم خودتی

.

.

بعضی خانوما اینقدر پاشنه کفش شون بلنده که نمیشه بگی کفشت رو بپوش بریم

باید بگی سوار شو بریم !

.

.

از حموم اومدم حوله رو انداختم رو صورتم !

 باباماومده میگه عه وقتى قیافت معلوم نیس خوشگلترى!!!

من O_o

خواهرم(*^﹏^*)

.

.

یک دختره دعوتم کرد گروهش

اسم گروه این بود:

چت=حذف . متن=حذف . جوک=حذف . عکس=حذف

بعد join شدم نوشتم:

چیکار کنیم اینجا پس..؟؟؟؟

همون اول حذفم کرد

بعد تو pv گفت:

این گروه رو درست کردم فقط برای آرامش و سکوت..

سهراب قایقت جا داره داداش؟؟

.

.

ﺟﻤﻠﻪ هاﯼ "ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻢ ﻣﯿﺎﻡ ﻧﺖ" و "واتس داری" ﭼﯿﺴﺖ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺩﻥ ﯾﺎ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ!

به همین برکت!

.

.

بهونه جدید دخترا واسه قهر کردن :

تو منو واسه کسری خدمت میخوای!

.

.

گفتن خاله یا حج خانوم به دخترا = خودکشی ^_^

ولی لامصب گفتنش از ترور جاستینم بیشتر حال میده :-))

.

.

اسمش دمپاییه ...

ولی اصلا دمه پا نیست !

دور ترین نقطه دستشویی پارک شده .....

نمیدونم نفر قبلی بال بال زده تا دم در؟!!!؟

.

.

برات پیش آمده، وقتی پای تلفن باید خداحافظی کنید

اما هنوز دلتون میخواد صداشو بشنوید

یهو میگید

راستی؟؟

میگه جانم؟؟

آروم میگی دوستت دارم عنترم

بعد اون میگه عنتر خودتی الاغ

بعد دعوا میشه و

کات میدیO_o

دیدی گفتم عاشقانه بلد نیستم

همش بد تموم میشه



  • محمدجواد تربتی

نظرات (۱)

  • طراحی سایت
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی