سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۰ مهر ۹۳، ۱۹:۴۳ - امیرحسین افشاری
    ممنون
نویسندگان

استاتوس های زیبا و باحال مهر ماه 93

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

خنده فان

کســـی که بتونه تو

تـــــــنــــــهــــــایــــــی

خوشحـال باشه، خیلی وقته آب از سـرش گذشتـه

.

.

میگن به هرچی بخندی سرت میاد... . .

.

.

.

.

.

.

.

خدایا!

من به خوشگلی کی خندیدم آخه؟؟؟!!!‎

.

.

این مغز آدمی هم عجیب جانوری است آقا!

یادش می‌مونه که یه چیز یادش رفته! اما یادش نمی‌مونه که چی یادش رفته !

بحث سنگینی بود..

.

.

دختره رفته لوازم آرایشی گفته لاک میخوام.....

فروشنده گفته اصل؟؟؟؟

دختره گفته رها ٢٢ تهران

ﻣﺤﺪﻭﺩﯾﺘﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ

.

.

ناﻣﻪ ﭘﻨﺪ ﺁﻣﻮﺯ جواد خیابانى ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺵ:

ﭘﺴﺮﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﻫﻤﺴﻦ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻡ

ﺩﻗﯿﻘﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﺳﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻢ

ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﻵﻥ ﺩﺍﺭﯼ!

.

.

خب

قسمت ما که هوا سرد شده

این بخاری فقط واسه قسمت بچه های بست فانی اس ام اس هست

▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█

█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█

█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█

████████████

█▁██▁██▁██▁█

████████████

 

.

.

گودزیلامون امتحان داشت،درس نمیخوند

  داداشم با عصبانیت بهش گف کتابا دارن صدات میزنن

گودزیلامون: ولشون کن، جوابه ابلهان خاموشیست!!!

.

.

یکی از مهمترین فواید بخاری

تو خونمون اینه که وقتی صبح خواب موندی و دیرت شد

به جای اتو کارتو راه میندازه.. :)))

می بینم که داری میخندی.. تو هممممم؟!

.

.

ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﯼ؟

.

.

.

.

.

.

.

 

ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻟﺖ !

ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻓﻘﻂ ﺣﺴﺮﺗﺸﻮ ﺩﺍﺭﻥ !!!

.

.

مسخره ترین مخترع بشریت مخترع آفتابه بوده . . .

یک سوم آب توش رو مصرف میکنی

دیگه هیچ آبی از اون خرطومش خارج نمیشه

مگر اینکه سرو تهش کنی...بیشوووووور

.

.

همیشه وقتی آی فون خونه زنگ می زنه

بابام به جای اینکه جواب آی فونو بده

منو نگاه می کنه می گه «کیه؟

.

.

طرف از صب تا شب تو وایبر و واتس آپ و لاین مخ مردمو میزنه!

بعدش میگه من نیمه ی گمشدمو پیدا نمیکنم!

یکی نیس بگه مخ خان با این فعالیتت صد تا پازل هزار تیکه رو میتونستی کامل کنی!

نیمه ی گمشده که چیزی نیس!

همش یه نیمست دیگه!

.

.

دوستان عزیزی که گوشی آیفون 6 دارن مراقب باشن که به ios 8.0.1 آپدیت نکن

با اینکه بسته 70 مگابایتی ارتقا اومده اما باعث اختلال در اینترنت سیم کارت میشه

فقط آپدیت ios8.0 کافیه!

لطفأ اطلاع رسانی کنید تا دوستان دیگه ام عین من متحمل ضرر نشن ...

.

.

بهترین قسمت پاییز و زمستون

بیرون آوردن لباسای گرم و پیدا کردن پول از توی جیباشونه !

.

.

هوا داره سرد میشه و من...

همش نگران اینم که...

سرما بخورم و...

سرفه کنم و...

کسی نباشه بگه:

عزیزم، بازم که مواظب خودت نبودی؟

.

.

.

.

.

.

هاااااااا

به من نمیاد از این پستا بزارم!!!!! :|

مگه همش باید بخندی؟؟؟؟!!!! :|

.

.

من شخصا آدمی هستم اصلن به خودکشی اعتقاد ندارم

مگر اینکه پسوُرد گوشی و تبلتـــم لو بره..

.

.

خارجکی ینی چی؟؟؟

 

.

.

.

.

.

.

دختری که با جکی جان نسبت خواهری دارد...!!! :|

نـــــــــه انصافـــا میدونستین!!! :)

.

.

الان دیگه وقتی دماغ عمل میکنن

اضافه هاشو دور نمیندازن

تزریق میکنن تو گونه

.

.

میبینید پاییز چقدر داره دیر میگذره

حالا اگه الان تابستون بود امشب ۳۱ شهریور بود :|

.

.

من تا الان فکر میکردم bf مخفف بستنی فالوده ایه!

به قدری من پاک و معصومم!

دروره زمونه بدی شده، خدا حفظم کنه....

.

.

ینى خدایى مزه اى ک تو خوردن لواشک با پوست هس،توخوردن خاویار نیس!درسته؟

حالا این که من تو عمرم خاویار نخوردم زیاد مهم نیست ^_^

.

.

عاقا دیشب بیخوابی زد به سرم،

منم زدم تو سرش ... :|

خلاصه دعوامون شد تا میتونستیم همدیگرو زدیم

.

.

ضد حال یعنی

صبح از خواب بیدار شی بری کتری رو بیاری توش آب بجوشونی

سفررو بندازی چایی درست کنی

بعد ببینی نون نداری  :|

.

.

اعتراف میکنم اولین باری ک احساس بزرگی کردم وقتی بود که

دکتر تو نسخه برام سرماخوردگی بزرگسالان نوشت

.

.

یه شلوار پاره داشتم انداختم بیرون بعد سه چهار روز شلوار پاره مد شد

حالا یه جفت جوراب پاره دارم میترسم بندازم بیرون مد شه

.

.

عاشق بچه هاییم که با معلم بحث میکنن

و تمام وقت کلاس رو میگیرن :)

فداشون بشم...



  • محمدجواد تربتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی