سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۰ مهر ۹۳، ۱۹:۴۳ - امیرحسین افشاری
    ممنون
نویسندگان

جملات عاشقانه ی زیباشهریور93

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

آینه را شکستم ...

نه برای اینکه تو را به رخ من میکشید

شکستم تا نه یک بار

بلکه هزاران هزار بار ببینمت...

.

.

شـاید گاهی نشود یـادت کـنم،

امـا هرگزیادم نمیرود کـه چـــــــــقـــــــدر دوسـتت دارم.

.

.

گاهی می ایستد در کنارت آن که بهتر از توست...

آن زمان فکر نکن هم سطح توست

مغرور نشو

خودت را بالا نبین

فقط بدان

او بهتر از آن است که خودش را برتر از تو پندارد

.

.

چند قدم ساحل را قدم بزن...

به دریا که رسیدی!

خودت را به دریا بزن

عاشقانه هایم را به دریا گفته ام...

گفتم که بگوید یه دریا خاطرت را میخواهد

.

.

عشق یعنی

وقتی سخت توی فکر خودتی

و متوجه اطرافت نیستی

سرتو بلند کنی و ببینی

با یه لبخند زل زده بهت و

وقتی چشش تو چشت میوفته

با لبخند پر رنگتر پلک به هم بزنه

انگار همه آرامش دنیا بهت منتقل میشه

خدایــــــــــــــــــــــــا یعنی میشه

.

.

خواستم زیبا گلی را

زینت خاطر کنم

دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود...

.

.

برای من

مهر

در نگاه توست

نه اولین ماه پاییز . . .

.

.

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال

یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد

و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ،آی می چسبد!

.

.

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است

.

.

چند ساعتی باهم بودیم...

من به تو نگاه می کردم

وتو

به ساعت...

تو قرار داشتی ومن بی قراری...!

.

.

آغوش من فقط اندازه تو جا دارد...

اگر خوب گوش کنی...

این ضربان های تند و پی در پی قلبم را می شنوی...

تو را فریاد می زنند...

مخاطب کلامم که هیچ....

مخاطب ضربان های قلبم هم تویی....

.

.

سخن عشق تو بی آنکه برآید به زبانم

رنگ رخساره خبر میدهد از سر نهانم

گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم

باز گویم که عیان است، چه حاجت به بیانم...

.

.

در ســــتایش چشــــمهایــت

شــعری نمی توان گفت

خاضـــعانه تنــها بــاید تماشـــا کــرد،

مســت شد،

رهــا شد

.

.

ریشه ی ابر آسمون تو برکه ی زمین بوده

تا عاشق زمین نشی که آسمونی نمیشه

.

.

وقتی جای چیزی امن است کمتر سراغش را میگیریم مثل "یاد تو در ته دلم"...!!!

.

.

یعنی میشه روزی برسه که بیای مرا در آغوش بگیری...

گله کنم بگی هیس...

همه کابوس ها تمام شد...

در گوشم بگی برا همیشه مال من شدی

.

.

به

سلامتی

حشمت فردوس

مثل مرد

پای حرفاش وایستاد

پیش مشکلات

سر خم نکرد

.

.

چقدر نوازش دست های مهربانت

خوب است ... !

و من ... چه زود ... دلم ...

برای همه ی چیزهای خوب

تنگ می شود … !

.

.

جو عجیبی بر دنیایم حکم فرما میشود

زمانی که در آغوش تو آرام میگیرم

.

.

برای خانه ام

چند متر آسمان و یک سبد ستاره میخرم

نمیخواهم

اینجا غریبی کنی ماه من

.

.

ستاره وقتی میشکنه میشه"شهاب"

اما دل وقتی میشکنه میشه یه سوال بی جواب

.

.

عــشـــق یــعـنـــے

تــو گــوشـــیــتـــــ یـــﮧ ســـرے اسـ امـ اسـ هــســتـــــ

کـــﮧ عـمـــرا כلـــتــــ بــیــاכ پـــاکـــ کـــنــے...!


  • محمدجواد تربتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی