سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۰ مهر ۹۳، ۱۹:۴۳ - امیرحسین افشاری
    ممنون
نویسندگان

اس ام اس و پیامک های طنز و خنده دارشهریور 93

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ب.ظ

باب

با این حجم مردمی که ریختن تو پارکها دارن والیبال بازی می کنن

خدارو شکر می کنم که تیم ملی شمشیر بازیمون هیچ پخی نشد !

.

.

راز خود را به یک زن لال بگویید

تا به اذن پروردگار شفا پیدا کند!

.

.

اَه ‌.....چقد زود گذشت

اولین جمله بعد از رویت ماه :-)

.

.

ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ روز عید ﭼﻴﺰﻯ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺩﺭ شاﻥ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺑﺎﺷﺪ

ﺗﻮ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻓﻀﻞ ﺧﻮﺩ عروس ﺧﻮبی ﺑﻪ ﺍﻭ ﻫﺪﻳﻪ ﻓﺮما !

برای خودم هیچ نمیخواهم

.

.

من عاشق پولم …

امان از دست این عشقای یه طرفه !

.

.

دهن منو وا نکن “چیست ؟

تحدیدی تو خالی که معمولا با جمله “وا کن ببینم چه گ*ی میخوای بخوری” خاتمه می یابد :))

.

.

پنجاه سال دیگه که پیر و مریض شدم

رو تخت بیمارستان خوابیدم

دارم تو تلویزیون ی سریال جدید نگاه میکنم

ک توش برای بهاره رهنما خواستگار میاد

.

.

وقتی تو تاکسی

با موبایل با کسی دعوا میکنین

بزارین رو اسپیکر که

مجبور نشیم ی طرفه قضاوت کنیم

.

.

 

امروز وقتی خواستم پول تاکسی رو بدم

راننده نگرفت و گفت : محاله از شما عمرا کرایه بگیرم

با تعجب پرسیدم مگه شما منو میشناسی ؟؟؟

گفت : بله که میشناسم

.

.

.

.

سرم یکی از خواننده های وبِ شماس

پستای شما شادی رو به زندگی ما آورده

اشک تو چشمام حلقه زد و گفتم من متعلق به شمام

.

.

به فرزندان خود

دروغ و ریا و کلک و فحش را نیاموزید

خودشون میرن تو جامعه

یاد میگیرن

.

.

چندروز پیش رفته بودیم خونه خالم

خالم سوپ باخامه درست کرده بود خیلی خوشمزه بود

دیروز مامانم خواست روی خالمو کم کنه سوپ با خامه شکلاتی درست کرد

اینجا بیمارستان بقیه الله

.

.

فکر کنم دیگه وفتشه احسان علیخانی

ستایش دعوت کنه برنامه ماه عسل ستایش

از بدبختیاش بگه دور همی گریه کنن

.

.

ستاد رویت هلال ماه عاجزانه و ملتمسانه از خواهران گرامی خواست

تا کلیپسشونو پایینتر نصب کنن تا خللی در رویت ماه پیش نیاد

.

.

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻋﺠﯿﺒﯿﻪ ، ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﺍﺧﺮ رمضان ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﯿﻢ

ﺍﺯ ﺍﻭﺍﯾﻞ رمضان ﺩﻭﺭﺗﺮ ﻣﯿﺸﯿﻢ

من برم دنبال اکشتاف بعدی!!!

.

.

من یه زندگى هم بیرون اینترنت دارم

ولى حیف پسوردشو گم کردم موندم همین جا

.

.

بچه که بودم وقتی یه سوال میپرسیدم

در 99% موارد بهم جواب میدادن که: "بزرگ میشی خودت میفهمی!"

حالا بزرگ شدم ...

یکی بگه من بچه بودم چی میپرسیدم! :|

.

.

یکی بیاد منو راضی کنه آخه کدوم مادر عاقلی

اسم یه بچشو میذاره سعید اون یکی رو میزاره مدینه؟؟؟

مگه داریم؟؟؟

.

.

واقعا برام سواله که این مگس که میشینه یه جا

وشروع میکنه به مالیدن دستاش به همدیگه دقیقا هدفش از این کار چیه؟!؟

من که فکر میکنم داره دستشو با مایع دسشویی میشوره

یا اینکه داره کـِرِمه مرطوب کننده میزنه به دست و بالش..!

.

.

ﺑﺮ ﻋﮑﺲ ﻓﻠﺶ ﻣﻤﻮﺭﯼ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻇﺮﻓﯿﺖ ﺗﺮ

ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﻦ ﻭ . . .

ﺑﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺗﺮ . . .

.

.

آرشیو پستام تو وبم رو می گیرم

یه کتاب چاپ می کنم و اسمشو میذارم

علت عدم موفقیت من در دنیای واقعی

.

.

یکی از بهترین ویژگی های ماه رمضون امسال

این بوده که سریال بعد افطارش انقد مزخرف بود که

همه وقت کردن به کاراشون برسن

.

.

مجسمه منو باید به عنوان نماد تنبلی

بزنن میدون اصلی تمام شهرا

.

.

تو سریال مدینه که لاستیک ماشین مدینه پنچر شده بود

مدینه از تو آینه بغل ماشینش نگاه کرد پنچریشو دید!!

مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟

من که میگم شاید ویدئو چک داشت؟

.

.

این پسرایی که تا یه دختر میبینن نمکدون میشن

و شروع میکنن بهترین دوستاشونو مسخره میکنن ..

آدمو یاد جدال کفتارهای نر برای تصاحب ماده ها تو راز بقا میندازن ...!!

.

.

میگن دل به دل راه داره ...!!

دل بعضیام که لامصب هزار راه نرفته س

والاااااااااااا با این دلاشون

.

.


  • محمدجواد تربتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی