سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

سایت تفریحی وسرگرمی بست فانی اس ام اس

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۰ مهر ۹۳، ۱۹:۴۳ - امیرحسین افشاری
    ممنون
نویسندگان

جوک های طنز و خنده دار مهر 93

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ

خنده فان

به دخترخاله 5 سالم میگم عمو پورنگ رو بیشتر دوس داری یا عمو قناد؟

میگه عمو تتل :|

.

.

آیا میدانید عذاب آورتر از

بریدن انگشت با کاغذ چیست؟

غروب 31 شهریور ^_^

.

.

غصه خوردن نداره اصن

همش 9 ماه به تابستون بعدی مونده،چیزی نیس که!

کلن میشه 40 هفــته :))

به عبارتی 270 روز :

یعنی 6480 ساعت :|

در واقع میشه 388800 دقیقه >__<

میشه 23328000 ثانیه :<

یـــا ابــــرفــرز :'(

.

.

وقتی به دنیا اومدم انقدر از دست پدر و مادرم عصبانی بودم

که تا دو سال باهاشون حرف نزدم!

.

.

یبارم سر کلاس استاد خیلی حرف میزد بعدش من گفتم استاد خسته نباشید ^_^

استاد: ممنون ولی من خسته نیستم!

من: چرا استاد شما الان داغی نمیفهمی ^_^

.

.

هیچ چیز بدتر از اون لحظه نیست که وسط دعوا متوجه میشی که

حق با طرف مقابلت هست و تو رسما داری چرت میگی ...!!!!

.

.

دختره توی لاین اومده توی PV بهم میگه :

سلام به همگی !!!!!!!

من :|

پی وی :|

.

.

یارو از خونه میاد بیرون سرخیابون تاکسی میگیره

راننده میگه کجا میری؟ یارو میگه کثافت من به زنم نگفتم کجا میرم

اونوقت به تو بگم؟؟؟

.

.

یکی از فانتزیام اینه چراغ اتاقم با حرکت پلکم خاموش بشه

با حرکت پا روشن بشه. . .

.

.

.

.

برم قرصم دیر شده

.

.

من هــــــــــــرجا باشم مامانم فقط میگه زود بیا.

مثلا زنگ بزنم با صدای یواش بگم :

مـــــــــــامان من زیر یه تریلی کوکائین گیر کردم پلیس اینجا رو محاصره کرده

میگه: بــــاشه فقط زود بیا !!

.

.

برنامه این روزام اینه

هرکی گفت ساعت قدیم یا جدید

پار آجر پرت کنم تو صورتش

.

.

آقا دیگه کار وجدانم از نصیحت و شرمسار کردن گذشته ...

جدیدا فقط بهم فحش میده ...

تازه یه موقع هایی میرم جلو آینه با زبون خودم بهم فحش میده ...!!!!

.

.

به این نتیجه رسیدم که وقتی مادرم کاری رو ازم میخواد باید انجام بدم به 5 دلیل:

۱. ثواب داره

۲. تحریم اقتصادی و کامپیوتر می شم

۳. از بابام کتک میخورم

4.اینترنت قطع میشه

5. آخرم مجبور میشم انجامش بدم

.

.

تجربه نشون داده که هرچه دخترا بیشتر قربون صدقه ی هم بزن

ومحکم تر همدیگه روبوس کنن همون اندازه از هم بهشون میاد

.

.

اول مهر با چه حالتی وارد مدرسه میشوید؟!

حالا کامنتای هموطنان درصحنه:

-باکمال ناباوری

-با حرکت مارپیچ

-با پرتاب لگد پدر ازخانه

-باپای راست

-سینه خیز

-کلاغ پر

-ب صورت بسی تکان دهنده

.

.

دختره امدﻩ ﺗﻮ pv ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺴﺘﺎﺕ ﻗﺸﻨﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻢ

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﻧﺎﻣﺖ ﭼﯿﻪ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ

ﻋﻠﻮﻡ, ﺩﯾﻨﯽ, ﺟﻐﺮﺍﻓﯽ, ﻭﺭﺯﺵ

ﺁﺧﻪ ﻣﻦ ﺑﺎ ﭼﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻢ؟

.

.

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی!!!

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر ....

شب نمیتونم بیام به خوابت !یووووهاها

.

.

من ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ بهم ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﻭ میدونم ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ

ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻃﺮﻑ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﮐﻪ میدونم دﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ^_^

.

.

انقدر من صبح تا شب تو نتم که

مخابرات میاد میگه من غلط کردم به شما سرویس نا محدود فروختم

دارم ورشکست میشم بوخودا

.

.

✘✘✘♥سر هر موضوعی که تو خونه دعوا میشه نتیجه اینه✘✘✘♥

که تو زیاد میری اینترنت ؟؟؟o∩_∩o

.

.

ﺁﯾﻔـــــﻮﻥ 6 ﺍﻭﻣـــﺪﻩ . . .

.

.

.

.

.

ﺣﯿـــــﻒ ﺁیینه خونمون ﺷﮑﺴــــﺘﻪ و گرنه میخریدم

.

.

یه مخاطب خاصم نداریم از همه خدمات و سرویس های ایرانسل استفاده کنیم

.

.

من توی اوج بحث و دعوا توی خونه ب طرف مقابلم میگم

با من در نیُفت

من از تو خر ترم

با دُمِ شیر بازی نکن

خشم اژدها رو برنینگیخت

100% جواب میده البته اگه طرفتون از خنده زنده مونده باشه

.

.

آیا میدانستید اگه نیوتن جاذبه رو کشف نمیکرد الان ما داشتیم پرواز میکردیم؟ :|

خدایی میدونستین؟؟؟؟

.

.

شمام مثل من بودین عایا؟

کفش های نوتون و تا روز اول مدرسه نمیپوشیدین که از برقش کم نشه

بعد هفته دوم مدرسه با پشت پا درش میوردین و پرت میکردین اونور

.

.

دیشب خواب دیدم بابام با کاپشن نشسته تو سونا بخار

از یکی پرسیدم تعبیرش چیه

گفت این عذاب روزهاییه که بابات کولر رو تو خونه خاموش میکردo_O

.

.

دلیل بیشتر حرف زدن خانمها از مردها چیست ؟

.

.

.

.

.

نیدونم بوخودا !

.

.

اگر از ابتدای زندگی بشر فیس بوک وجود داشت

الان بیل هم اختراع نشده بود ! ^_^

.

.

ﺗﻮ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺁﺥ ﮐﻪ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﯾﻨﺎ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺟﻤﻼﺕ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺍﺕ ﮐﻨﻦ

ﻭ ﻏﺮﻭﺏ 31 ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺭﻭ ﺩﻝ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﮐﻨﻦ

.

.

متاسفانه هرچقدرم که اولاد بدرد نخوری باشی بازم مادرت بهت افتخار میکنه

قبول دارید خداییش ؟

.

.

دختره میره تو کتاب فروشی میگه آقا ببخشید کتاب برتری زن بر مرد دارین؟

مرده نگاش میکنه میگه

خانم شرمنده ما اینجا رمان تخیلی نمیفروشیم!!

.

.

❥• دﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ

ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﻭ

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ

ﯾﻬﻮ بپری وسط حرفش ﻭ ﺑﮕﯽ:

ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ، ﻣﻦ ﺍﯾﺸﻮﻧﻮ ﺧﯿﻠﯽ دوس دارم...

ﺧﺐ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ

.

.

اولین بار که گوشی لمسی خریده بودم

تنها چیزی که ذهنمو مشغول کرده بود این بود که وققی عکسا رو رد میکردم

مونده بودم عکس قبلی کجا میره انتظار داشتم از بغل گوشی بزنه بیرون

.

.

از ایـن هَــواى ِ دو نَفَــره فَقَــط فیـن فیـنِـش به ما رِسیــده

.

.

این دخترای دانشگاه آزادی رو که می بینم

بابت تک تک تستایی که تو کنکور سراسری درست زدم حرص مى خورم

.

.

با اعصاب من بازی نکن

بخوام باهات بازی کنم شهربازی میشی...

.

.

ﻣَـــﻦ ﺩﻳـــﮕﻪ ﺧَﺴﺘـــﻪ ﺷُــــﺪﻡ ...

ﺗـﻮ ﺧﻴــﺎﺑﻮﻥ ﮐـﻪ ﺭﺍﻩ ﻣــﻴﺮﻡ ﻫِـﻲ ﻗـﺪﻡ ﺑﻪ ﻗــﺪﻡ

ﻣﻴـﺎﻥ ﺟﻠﻮﻣــﻮ ﻣﻴﮕــﻴﺮﻥ ﻣـﻴﮕﻦ : آذر ماهیﻫﺴﺘﻲ؟

ﻣﻴــﮕﻢ : ﺑـﻠﻪ، ﺍﺯ ﮐـﺠﺎ ﻓﻬﻤﻴـــــﺪﻱ؟؟؟

ﻣﻴــﮕﻦ : ﺍﺯ ﺟَـﺬﺍﺑــﻴــﺘﺖ

.

.

زندگی رو باید از زودپز آموخت

با اینکه داره میسوزه بیخیال نشسته سوت میزنه !!

.

.

به دختران خود علاوه بر گاز گرفتن

.

.

.

.

.

.

آشپزی و نظافت هم بیاموزید!!!!

.

.

من و عشقم باهم خیلی فرق داریم !…

مثلا یکیش اینکه من وجود خارجی دارم

اون اصلا وجود نداره !…

  • محمدجواد تربتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی